Foreldre

Retningslinjer Reise

Klubbens regler for reiser følges ved enhver reise.

Reise til seriekamper:
Reise med bil:
• Det skal være avtalt med trener/foreldrekontakt hvem som kjører i forkant. Bilene skal fylles opp med spillere fra egen klubb.
• Klubben dekker 2,- kr pr. km i tillegg til ferge- og bomutgifter.
• Skjema KJØREBOK skal benyttes.
• Skjemaet signeres av trener/ foreldrekontakt.
• Innlevering gjøres ved at samtlige skjema og kvitteringer for bortekampen leveres til trener/foreldrekontakt, som sender samlet PDF-fil på mail til okonomi@kristiansund-hk.no

Reise med minibuss:
• Sportslig leder Kjetil Gimnes har ansvar for organisering med booking av minibuss til bortekamper.
• Alle lag melder til Kjetil når de ønsker å bruke minibussen med tidspunkt fra til, gjerne for hele sesongen. Sjåførs navn og mobilnummer må også angis. Dette gjøres på e-post: post@kristiansund-hk.no
• Klubben dekker drivstoff i tillegg til ferge- og bomutgifter.
UTLEGGSSKJEMA skal benyttes og signeres av den som krever penger refundert.
• Innlevering gjøres ved at skjema og kvittering(er) sendes samlet som PDF-fil på mail til
okonomi@kristiansund-hk.no

Reise med overnatting:
• Hvis det er nødvendig med overnatting for et lag i forbindelse med seriespill og laget skal ha tilbake utgifter for overnatting, må dette avklares med styreleder Sandra Seifert på forhånd. Send mail til
sandra@kristiansund-hk.no
• Klubben dekker kostnader med et max-antall på 12 spillere og 2 trenere/foreldre.

Styret har også vedtatt følgende: Når lagene er på reise, må det alltid være en voksen person, fra samme kjønn som spillere, til stede. Det er tillatt at trener fra andre kjønn kan overnatte på samme rom som spillere f.eks. skoler, men ikke hotellrom. Det må sikres at voksne personer og spillere av forskjellige kjønn aldri oppholder seg på samme rom eller garderober uten at en voksen person fra samme kjønn som spillere er til stede.

0%