Skoleturnering

Kristiansund Håndballskole er stolt over å ha arrangert skoleturneringer i en årrekke. Hvert år deltar omkring 90 lag i 4.-7. klassetrinn. Her vektlegges innsats, mestringsfølelse, idrettsglede, samhold og sosialisering på tvers av skolene.

Klubbens ansatte trenere kan, med god hjelp fra Idrettslinja ved Atlanten Videregående skole, gjennomføre disse to dagene om høsten. Kristiansund Håndballklubb står for all planlegging og Idrettslinja tar seg av den praktiske gjennomføringen av arrangementet (dommere, sekretariatet og kiosksalg).

I samarbeid med SpareBank 1 Nordvest har KHK også stått for utdeling av håndballer til alle barneskolene i Kristiansund og Frei.

Barneskoleturneringene er en veldig god arena for å rekruttere nye spillere til klubben.

0%