63 Grader Nord

Kristiansund Håndballklubb har i over 20 år gjennomført OKEA-Cup med stort engasjement og suksess. Nå har vi utvidet tilbudet med håndballcupen 63 Grader Nord – En turnering for jenter og gutter i aldersklassene 16 og senior (3.-5. div.)

Årets 63 Grader Nord går av stabelen i Kristiansund 30. august – 01. september 2024.

Vi ønsker å bidra til å sette idretts- og kulturbyen Kristiansund på kartet, og nettopp derfor har vi gitt cupen navn etter byens kartplassering: Breddegrad 63,1166 – Lengdegrad: 7,7324.

Kristiansund er kjent for å være en intim og hyggelig by med korte avstander mellom haller, overnattingsplasser og sentrum. Les mer her.

Mer info vil bli lagt ut her og på vår Facebook-side.

Vi i Kristiansund Håndballklubb ønsker alle nye og gamle klubber velkommen til en minnerik helg full av opplevelser i trygge omgivelser – både på og utenfor banen.

0%